Historia Autosanu
Rok 2011
A8V Wetlina, autobus w wykonaniu specjalnym dla Policji.



M12LE SanCity 12.



H7-20.07 Solina na podwoziu Vario 818D, zakończenie produkcji modelu tego autobusu.



A1010T Lider w wersji podmiejskiej.



M09LE SanCity 9 - silnik Cummins ISBe4.5EV185B zblokowany ze skrzynią mechaniczną ZF lub automatyczną Allison.



Realizacja kontraktu na dostawę autobusów M12LF SanCity 12 dla Lublina.



A8V Wetlina City.



A8V Wetlina w wersji międzymiastowej.



A0808T Gemini, silnik Cummins ISb4.5E5 207.



M09LE SanCity 9 dla odbiorcy Szwedzkiego.



Symulator stanowiska pracy kierowcy autobusu.



Teheran 5-8.09.2011 udział w międzynarodowej wystawie środków transportu.



A1009FL - modernizacja autobusu Tramp.



M10LF SanCity 10 - prototyp autobusu 10m.



TRANSEXPO Kielce 2011. Premiera autobusu M10LF SanCity 10 i A1009FL Tramp FL.




Zakończenie realizacji kontraktu na dostawę niskopodłogowego członu środkowego tramwaju EU8N dla MPK Kraków.



A1010T Lider w wykonaniu specjalnym dla Państwowej Straży Pożarnej.



A8V Wetlina - realizacja kontraktu na dostawę 11 sztuk autobusów dla Służby Więziennej.





A1010T Lider w wykonaniu specjalnym dla PGNiG.





A0808T Gemini dla odbiorcy Szwedzkiego.



Wiek XIX <<<< 1900-13 <<<< 1914-27 <<<< 1928-44 <<<< 1944-49 <<<< 1950-57 <<<< 1958-66 <<<< 1967-74 <<<<
<<<< 1975-80 <<<< 1981-89 <<<< 1990-95 <<<< 1996-2000 <<<< 2001-03 <<<< 2004-06 <<<< 2007 <<<< 2008 <<<<
<<<< 2009 <<<< 2010 <<<< 2011 >>>> 2012 >>>> 2013 >>>> 2014 >>>> 2015 >>>> 2016 >>>> 2017 >>>> 2018 >>>>
>>>> 2019 >>>> 2020 >>>> 2021 >>>> 2022 >>>> 2023 >>>> 2024
© 2007 - 2024 Szczudlik
stat4u