Historia Autosanu
Rok 2008
A1012T w kolorach POLICJI, zakończenie realizacji kontraktu na dostawę 25 sztuk autobusów z silnikiem Cummins ISBe4 300 Euro 4.



A1010T "Nauka Jazdy" - zespół napędowy stanowi silnik Cummins ISBe4 300 EURO4 zblokowany ze skrzynią ZF 6S1200 BO.



Uzupełnienie oferty AUTOSANU??? Autobus na bazie Sprintera 518CDI - wykonany na zlecenie firmy "Sobiesław Zasada".



Rysunek ofertowy autobusu na podwoziu Sprintera 518CDI.


Realizacja kontraktu dla firmy Mobilis na dostawę 22 autobusów H7-20.07 na podwoziu Vario 818D - silnik OM904LA EURO 4 o mocy 177KM, skrzynia mechaniczna G-56-6, retarder CC 80.



A0909L.05.01 w wersji szkolnej z dodatkowym wyposażeniem: klimatyzator, retarder elektromagnetyczny.



A1012T dla Szwecji z silnikiem Renault DXi7 zblokowanym ze skrzynią automatyczną Allison T350R.



Pierwsza część trójczłonowego elektrycznego zespołu trakcyjnego EZT 18 WE dla Mińska Mazowieckiego.



Produkcja seryjna autobusu M083C Libero - wspólny projekt AUTOSAN i JELCZ. Autobus posiada silnik Cummins ISBe4 160 Euro4+ zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T280R lub skrzynią mechaniczną ZF 6S700BO.



Autobus H7-10.07 na podwoziu Vario 818D, silnik OM904LA EURO 4 o mocy 130kW przy 2200 obr/min, automatyczna skrzynia biegów Allison LCT 1000, retarder elekromagnetyczny CC80. Autobus przeznaczony na rynek skandynawski.



Drugi prototyp autobusu A8V.01.02 "Wetlina" na podwoziu Vario 818D w wersji turystycznej.



Autobus A1010T z silnikiem Cummins ISBe 4 300 Euro4 z instalacją elektryczną opartą w całości na magistrali typu CAN. Hamulce uruchamiane są przez elektroniczny układ EBS firmy Wabco łączący właściwości działania dotychczas stosowanych układów ABS i ASR. W autobusie zamontowano również układ elektronicznej stabilizacji toru jazdy ESC (ESP). Dokonano również zmiany w zawieszeniu przednim - zastosowano zawieszenie niezależne.
Na zdjęciach autobus podczas testów ESC.



Autobus A1012T z silnikiem Renault DXi7 EURO 4. W autobusie zastosowano zespoły jezdne: przednie - zawieszenie niezależne ZF, natomiast tylne - kompletne również firmy ZF. Na zdjęciach próby drogowe autobusu.



Druga część trójczłonowego elektrycznego zespołu trakcyjnego EZT 18 WE dla Mińska Mazowieckiego.



Autobus A0909L.05.01 z silnikiem Cummins ISBe4+ 185 EURO4 ze skrzynią ZF 6S700BO.



Trzeci prototyp autobusu A8V.01.03 "Wetlina" na podwoziu Vario 818D w wersji międzymiastowej.



Rozpoczęcie produkcji seryjnej autobusu turystycznego A8V.01.02. Pierwsza partia 10 autobusów przeznaczona jest dla klienta w Szwecji.



Prototyp autobusu A8V.02.01 w wersji miejskiej.



Autobus H7-10.07 dla Szwecji, wersja z windą.



Autobus H7-20.07 na podwoziu Vario 818D, silnik OM904LA EURO 4 o mocy 130kW przy 2200 obr/min, automatyczna skrzynia biegów Allison LCT 1000, retarder elekromagnetyczny CC80.



Autobus A0909L.05.01- silnik Cummins ISBe4 185 EURO 4 w wersji z klimatyzatorem.



A0909L.05.01.S - wersja szkolna - realizacja kontraktu z MEN na dostawę 65 autobusów.



A0909L.05.01.S - wersja szkolna - autobusy zamawiane poza przetargiem szkolnym przez gminy.



A8V - setny autobus wyeksportowany do Szwecji.



Nowa rodzina autobusów - projekt autobusu A12.13C.


Autobusy AUTOSAN wystawiane na VI Międzynarodowych Targach Lokalnego Transportu Zbiorowego Kielce 2008: A12.13C EUROLIDER; A0808MN.04.01; A8V 02 01; Sprinter 518CDI.

Prototyp autobusu międzymiastowego A12.13C EUROLIDER, długość 13200; szerokość 2550; wysokość 3390. W autobusie zastosowano silnik Cummins ISBe4 300 EURO 4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Autobus wyposażony w układy EBS i ESC Wabco. Zawieszenie przednie (niezależne) i tylne ZF.



Autobus miejski A0808MN.04.01 z silnikiem Cummins ISBe4 160 zblokowany ze skrzynią biegów Allison T280R.



Autobus miejski A8V 02 01.



Autobus międzymiastowy wykonany na pojeździe bazowym Sprinter 518CDI firmy MB. Silnik o mocy 135 kW przy 3800 obr.min, skrzynia sześciobiegowa sterowana mechanicznie, liczba miejsc siedzących 18.



Autobus A1012T.08.20 Ramzes dla AMW, silnik Cummins ISLe4 320 EURO 4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Autobus wyposażony w układy EBS i ESC Wabco.



Rysunek ofertowy autobusu A1012T RAMZES.


Seria 10 sztuk autobusu A1012T z silnikiem Renault Dxi7 235 EURO 4 i skrzynią biegów mechaniczną ZF 6S-1200, przeznaczonych dla węgierskiego przewoźnika Volan.



Badania homologacyjne autobusu A12.13C.




Autobus A1010T dla MON z silnikiem Cummnis ISBe 4 300 EURO 4 i skrzynią mechechaniczną ZF 6S-1200.



Autobus H7-10 Solina dla Policji, wykonany na podwoziu Vario 818D.



Autobus A1012T.08.20 Ramzes dla CZSW, silnik Cummins ISLe4 320 EURO 4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Autobus wyposażony w układy EBS i ESC Wabco.



A1012T Lider w wersji szkolnej z silnikiem Cummins ISBe 4 300 EURO 4 + skrzynią mechaniczną ZF 6S-1200.





AUTOSAN SA prowadzi intensywne prace koncepcyjne nad nową rodziną autobusów miejskich - AUTOSAN M12. W nowej rodzinie będą autobusy o długości 10,5 m, 12 m w wersji LE (niskowejściowy) i LF (niskopodłogowy) oraz autobus przegubowy 18 m.



Pierwszym z nowej rodziny będzie autobus o długości 12 m - niskowejściowy SANCITY M12LE.

Wiek XIX <<<< 1900-13 <<<< 1914-27 <<<< 1928-44 <<<< 1944-49 <<<< 1950-57 <<<< 1958-66 <<<< 1967-74 <<<<
<<<< 1975-80 <<<< 1981-89 <<<< 1990-95 <<<< 1996-2000 <<<< 2001-03 <<<< 2004-06 <<<< 2007 <<<< 2008 >>>>
>>>> 2009 >>>> 2010 >>>> 2011 >>>> 2012 >>>> 2013 >>>> 2014 >>>> 2015 >>>> 2016 >>>> 2017 >>>> 2018 >>>>
>>>> 2019 >>>> 2020 >>>> 2021 >>>> 2022 >>>> 2023 >>>> 2024
© 2007 - 2024 Szczudlik
stat4u