|
||||||||||||
Historia Autosanu | ||||||||||||
Rok 2008 | ||||||||||||
A1012T w kolorach POLICJI, zakończenie realizacji kontraktu na dostawę 25 sztuk autobusów z silnikiem Cummins ISBe4 300 Euro 4.
A1010T "Nauka Jazdy" - zespół napędowy stanowi silnik Cummins ISBe4 300 EURO4 zblokowany ze skrzynią ZF 6S1200 BO. Uzupełnienie oferty AUTOSANU??? Autobus na bazie Sprintera 518CDI - wykonany na zlecenie firmy "Sobiesław Zasada". |
||||||||||||
Rysunek ofertowy autobusu na podwoziu Sprintera 518CDI.
|
Realizacja kontraktu dla firmy Mobilis na dostawę 22 autobusów H7-20.07 na podwoziu Vario 818D - silnik OM904LA EURO 4 o mocy 177KM, skrzynia mechaniczna G-56-6, retarder CC 80. A0909L.05.01 w wersji szkolnej z dodatkowym wyposażeniem: klimatyzator, retarder elektromagnetyczny. A1012T dla Szwecji z silnikiem Renault DXi7 zblokowanym ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Pierwsza część trójczłonowego elektrycznego zespołu trakcyjnego EZT 18 WE dla Mińska Mazowieckiego. Produkcja seryjna autobusu M083C Libero - wspólny projekt AUTOSAN i JELCZ. Autobus posiada silnik Cummins ISBe4 160 Euro4+ zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T280R lub skrzynią mechaniczną ZF 6S700BO. Autobus H7-10.07 na podwoziu Vario 818D, silnik OM904LA EURO 4 o mocy 130kW przy 2200 obr/min, automatyczna skrzynia biegów Allison LCT 1000, retarder elekromagnetyczny CC80. Autobus przeznaczony na rynek skandynawski. Drugi prototyp autobusu A8V.01.02 "Wetlina" na podwoziu Vario 818D w wersji turystycznej. Autobus A1010T z silnikiem Cummins ISBe 4 300 Euro4 z instalacją elektryczną opartą w całości na magistrali typu CAN. Hamulce uruchamiane są przez elektroniczny układ EBS firmy Wabco łączący właściwości działania dotychczas stosowanych układów ABS i ASR. W autobusie zamontowano również układ elektronicznej stabilizacji toru jazdy ESC (ESP). Dokonano również zmiany w zawieszeniu przednim - zastosowano zawieszenie niezależne. Na zdjęciach autobus podczas testów ESC. Autobus A1012T z silnikiem Renault DXi7 EURO 4. W autobusie zastosowano zespoły jezdne: przednie - zawieszenie niezależne ZF, natomiast tylne - kompletne również firmy ZF. Na zdjęciach próby drogowe autobusu. Druga część trójczłonowego elektrycznego zespołu trakcyjnego EZT 18 WE dla Mińska Mazowieckiego. Autobus A0909L.05.01 z silnikiem Cummins ISBe4+ 185 EURO4 ze skrzynią ZF 6S700BO. Trzeci prototyp autobusu A8V.01.03 "Wetlina" na podwoziu Vario 818D w wersji międzymiastowej. Rozpoczęcie produkcji seryjnej autobusu turystycznego A8V.01.02. Pierwsza partia 10 autobusów przeznaczona jest dla klienta w Szwecji. Prototyp autobusu A8V.02.01 w wersji miejskiej. Autobus H7-10.07 dla Szwecji, wersja z windą. Autobus H7-20.07 na podwoziu Vario 818D, silnik OM904LA EURO 4 o mocy 130kW przy 2200 obr/min, automatyczna skrzynia biegów Allison LCT 1000, retarder elekromagnetyczny CC80. Autobus A0909L.05.01- silnik Cummins ISBe4 185 EURO 4 w wersji z klimatyzatorem. A0909L.05.01.S - wersja szkolna - realizacja kontraktu z MEN na dostawę 65 autobusów. A0909L.05.01.S - wersja szkolna - autobusy zamawiane poza przetargiem szkolnym przez gminy. A8V - setny autobus wyeksportowany do Szwecji. Nowa rodzina autobusów - projekt autobusu A12.13C. Autobusy AUTOSAN wystawiane na VI Międzynarodowych Targach Lokalnego Transportu Zbiorowego Kielce 2008: A12.13C EUROLIDER; A0808MN.04.01; A8V 02 01; Sprinter 518CDI. Prototyp autobusu międzymiastowego A12.13C EUROLIDER, długość 13200; szerokość 2550; wysokość 3390. W autobusie zastosowano silnik Cummins ISBe4 300 EURO 4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Autobus wyposażony w układy EBS i ESC Wabco. Zawieszenie przednie (niezależne) i tylne ZF. Autobus miejski A0808MN.04.01 z silnikiem Cummins ISBe4 160 zblokowany ze skrzynią biegów Allison T280R. Autobus miejski A8V 02 01. Autobus międzymiastowy wykonany na pojeździe bazowym Sprinter 518CDI firmy MB. Silnik o mocy 135 kW przy 3800 obr.min, skrzynia sześciobiegowa sterowana mechanicznie, liczba miejsc siedzących 18. Autobus A1012T.08.20 Ramzes dla AMW, silnik Cummins ISLe4 320 EURO 4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Autobus wyposażony w układy EBS i ESC Wabco.
| Rysunek ofertowy autobusu A1012T RAMZES.
|
Seria 10 sztuk autobusu A1012T z silnikiem Renault Dxi7 235 EURO 4 i skrzynią biegów mechaniczną ZF 6S-1200, przeznaczonych dla węgierskiego przewoźnika Volan. Badania homologacyjne autobusu A12.13C. Autobus A1010T dla MON z silnikiem Cummnis ISBe 4 300 EURO 4 i skrzynią mechechaniczną ZF 6S-1200. Autobus H7-10 Solina dla Policji, wykonany na podwoziu Vario 818D. Autobus A1012T.08.20 Ramzes dla CZSW, silnik Cummins ISLe4 320 EURO 4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Autobus wyposażony w układy EBS i ESC Wabco. A1012T Lider w wersji szkolnej z silnikiem Cummins ISBe 4 300 EURO 4 + skrzynią mechaniczną ZF 6S-1200. AUTOSAN SA prowadzi intensywne prace koncepcyjne nad nową rodziną autobusów miejskich - AUTOSAN M12. W nowej rodzinie będą autobusy o długości 10,5 m, 12 m w wersji LE (niskowejściowy) i LF (niskopodłogowy) oraz autobus przegubowy 18 m. Pierwszym z nowej rodziny będzie autobus o długości 12 m - niskowejściowy SANCITY M12LE.
Wiek XIX
<<<<
1900-13
<<<<
1914-27
<<<<
1928-44
<<<<
1944-49
<<<<
1950-57
<<<<
1958-66
<<<<
1967-74
<<<<
|
<<<<
1975-80
<<<<
1981-89
<<<<
1990-95
<<<<
1996-2000
<<<<
2001-03
<<<<
2004-06
<<<<
2007
<<<<
2008
>>>>
|
>>>>
2009
>>>>
2010
>>>>
2011
>>>>
2012
>>>>
2013
>>>>
2014
>>>>
2015
>>>>
2016
>>>>
2017
>>>>
2018
>>>>
|
>>>>
2019
>>>>
2020
>>>>
2021
>>>>
2022
>>>>
2023
>>>>
2024
|
© 2007 - 2024
Szczudlik
|
|
|