Historia Autosanu
Lata 2001 - 2003
2001

Zmodernizowana sylwetka A1012T Orzeł.



A1010T w wersji międzymiastowej.



Zmodernizowano sylwetkę autobusu A0909L poprzez wyeliminowanie świetlika nad szybą przednią i zmieniono nieznacznie ścianę przodu. W autobusach zaczęto stosować silniki Cummins B215 EURO 2, a następnie Renault DCi4 EURO 3.



Wykonano prototyp autobusu TRAMP A0909L.01.03 w wersji podmiejskiej.



Wykonano prototyp niskopodłogowego autobusu miejskiego, oznaczonego symbolem A844MN "Stokrotka". Autobus zbudowano na podwoziu Csepel 844.50, wyposażony w silnik MAN typu D0826 LOH18.

Ze względu na definitywny podział specjalizacji w ramach Grupy ZASADA, pomiędzy AUTOSAN - autobusy międzymiastowe, JELCZ - autobusy miejskie, nie kontynuowano dalszych prac nad wdrożeniem do produkcji autobusu A844MN.



MTP Poznań 2001. Autosan wystawiał dwa autobusy A1112T i A844MN.



Autobus H7-10.01 (model z roku 2001).





Od roku 2001 produkowano autobusy międzymiastowe H7-10.02 "Traper". Zespół napędowy Iveco 8040SCR, zespoły jezdne MAN.



oraz H7-20.02



A1010T Lider 2 - wersja podmiejska produkowany w dwóch wersjach silnikowych Renault MIDR 060226W4 EURO 2 i Cummins B215 EURO 2, a następnie w silniki spełniające wymogi EURO 3, tj. Renault DCi6 i Cummins ISBe 250 EURO 3.



Autobus A1010M.08 CNG na gaz ziemny.



Autobus A1010M.08 PNG na propan-butan.



2002

Wykonano dwa autobusu miejskie midi A613MN o długości 8m na podwoziu firmy Csepel 613.04. W związku z brakiem dostaw podwozi z Csepel, opracowano własne podwozie. Autobus na podwoziu AUTOSAN otrzymał symbol A0808MN. Wykonano dwa autobusy tego typu. Dalszy rozwój konstrukcji został zaniechany do roku 2008.



A1010T Lider 3 - wersja międzymiastowa produkowana również w dwóch wersjach silnikowych.



Wykonano prototyp autobusu międzymiastowego A0808T.



Forum Gospodarcze Polska - Rosja w Poznaniu. Podpisanie umowy pomiędzy AVTOTOR a AUTOSAN o utworzeniu montowni autobusów w Kaliningradzie.



MTP Poznań. Wizyta Władimira Putina na stoisku Autosanu.



Wykonano prototyp autobusu A0909L INDIANA w wersji dla ruchu lewostronnego.



Autobus szkolny H9 Kleks model 2002r.



Autobus miejski H7-20.02 (model z roku 2002).



Rozpoczęcie produkcji nadwozi pojazdów szynowych.

Produkcja nadwozi autobusów szynowych o napędzie spalinowym typu 213Ma i 215M dla ZNTK Poznań SA. Na dostarczonych ramach podwozia, Autosan zabudowuje nadwozie.



Produkcja nadwozi autobusów szynowych dla Kolzam.



AUTOSAN laureatem konkursu "Dobre bo polskie". Nagrodzono dwa autobusy A1010T Lider i A1112T Ramzes.



2003

W 2003 roku zaprzestano produkcję autobusu A1112T SAN.



W jego miejsce uruchomiono produkcję autobusu A1112T RAMZES. Sylwetka autobusu uległa zmianie, zmieniono układ drzwi na 1-1-0, zmieniono również konstrukcję podwozia, przez co uzyskano zwiększoną pojemność bagażników.



Autobus H7-10.02 w wersji turystycznej.



Autobus H7-10.02 ZK w wersji dla Zakładów Karnych.



Zakończenie produkcji autobusów H10-12,





Wiek XIX <<<< 1900-13 <<<< 1914-27 <<<< 1928-44 <<<< 1944-49 <<<< 1950-57 <<<< 1958-66 <<<< 1967-74 <<<<
<<<< 1975-80 <<<< 1981-89 <<<< 1990-95 <<<< 1996-2000 <<<< 2001-03 >>>> 2004-06 >>>> 2007 >>>> 2008 >>>>
>>>> 2009 >>>> 2010 >>>> 2011 >>>> 2012 >>>> 2013 >>>> 2014 >>>> 2015 >>>> 2016 >>>> 2017 >>>> 2018 >>>>
>>>> 2019 >>>> 2020 >>>> 2021 >>>> 2022 >>>> 2023 >>>> 2024
© 2007 - 2024 Szczudlik
stat4u