|
||||||||||||
Historia Autosanu | ||||||||||||
Rok 2009 | ||||||||||||
Niesłabnącym powodzeniem cieszą się autobusy H7-10.07 budowane na podwoziu Vario 818D.
Rozpoczęcie produkcji seryjnej autobusu miejskiego A0808MN.04.01, silnik Cummins ISBe4 160 Euro 4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T280R. Autobus A1010T dla Szwecji, silnik Cummins ISBe4 300 EURO4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. A12.13C.01. W autobusie zamontowano silnik Cummins ISB6.7e5 300 EURO5 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Układ wyposażony w układy EBS Wabco. Niezależne zawieszenie przednie, tylne ZF. Wykonano 4 autobusy dla odbiorcy szwedzkiego. Autobus H7-20.07 Solina City dla odbiorcy z Węgier. Autobus A1012T.08.20 Ramzes, silnik Cummins ISLe 320 EURO 4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Układ wyposażony w układy EBS i ESC Wabco. Pierwsze dwa "Ramzesy" dla odbiorcy "cywilnego". A0909L Tramp dla odbiorcy węgierskiego. Autobus H7-20.07 Solina City dla odbiorcy węgierskiego. Autobusy A1010T w wersji "nauka jazdy", w autobusach zamontowano system EBS i ESC. Autobus H7-10.07 wykonano 10 sztuk dla Nowego Targu. Autobus A0808T silnik Cummins ISBe4 185 EURO4, skrzynia biegów ZF 6S700 BO. Autobus A0808MN.05.01 - autobus wyposażono w silnik Cummins ISB4.5E5 185B EURO5, automatyczną skrzynię biegów Allison T280R. Autobus zamówiony przez klienta szwedzkiego. A8V Wetlina City - miejski, na podwoziu MB VARIO 818D. A0909L.05.01.S - wersja szkolna - autobus produkowany na zamówienie gmin. A1012T EAGLE. AUTOSAN wraca na rynek angielski. Prototyp autobusu A12.13CLE EUROLIDER, długość 13200; szerokość 2550; wysokość 3390. W autobusie zastosowano silnik Cummins ISB6.7e5 300 EURO 5 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Autobus wyposażony w układ EBS Wabco. Zawieszenie przednie (niezależne) i tylne ZF. Rozpoczęcie realizacji kontraktu na dostawę autobusów A12.13CLE dla odbiorcy szwedzkiego. SanCity M09 w barwach MPK Kraków. W autobusie zamontowano silnik Cummnis ISB4.5e5 185 EURO 5 i skrzynię mechaniczną ZF 6S-1010BO. A12.13CLE w wersji klimatyzatorem dla kierowcy. Realizacja zamówienia na dostawę niskopodłogowego członu środkowego tramwaju EU8N dla MPK Kraków. Kolejna partia autobusów A8V dla odbiorcy Szwedzkiego. |
||||||||||||
Rysunek ofertowy autobusu A8V w wersji międzymiastowej.
|
A8V w wersji miejskiej ze skrzynią automatyczną.
| Rysunek ofertowy autobusu A8V w wersji miejskiej.
|
Autobus A1012T z silnikiem Renault Dxi7 235 EURO 4 i skrzynią mechaniczną ZF 6S-1200. Równolegle wykonywane są autobusy ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Prototyp autobusu A12.12C EuroLider 12 z silnikiem Cummins ISB6.7E5 300 EURO 5 i skrzynią mechaniczną ZF 6S-1010BO. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Autobus wyposażony w układy EBS i ESC Wabco. Zawieszenie przednie (niezależne) i tylne ZF. Prototyp autobusu M12LE SanCity 12. Wyposażony w silnik Cummins ISB6.7EV 250B i skrzynię automatyczną ZF 6AP1200. Posiada instalację elektryczną opartą na magistrali CAN oraz układ EBS Wabco. Zawieszenie przednie (niezależne) i tylne ZF. Autobus M09 SanCity 9. Wyposażony w silnik Cummnis ISB4.5EV 185B i skrzynię automatyczną Allison T280R. Posiada instalację elektryczną opartą na magistrali CAN oraz układ ABS/ASR Wabco. VII Międzynarodowe Targi Transportu Zbiorowego TRANSEXPO Kielce. AUTOSAN wystawia autobusy: - A12.12C EuroLider 12 - M12LE SanCity 12 - M09 SanCity 9 Autobus A0808T w wykonaniu specjalnym dla SW, silnik Cummins ISBe4 185 EURO 4, skrzynia biegów ZF typ 6S 700BO. Symulator stanowiska pracy kierowcy. Zdjęcie z prawej pochodzi z programu TVP1 - JAK TO DZIAŁA? 7-8 października - AUTOSAN na targach Coach and Bus Live 2009 Birmingham. Oferta autobusów AUTOSAN na rynek angielski. 14-16 października - 8 Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO 2009. Solaris Bus & Coach S.A wystawia prototyp pięcioczłonowego tramwaju Tramino. Szkielety wszystkich członów powstały w AUTOSAN S.A. 16-21 października - Busworld Europe Kortrijk 2009. Autobus H7-20.07 Solina City w wersji z klimatyzatorem dla kierowcy. Autobus M09LE San City w wersji z klimatyzatorem dla kierowcy. Autobus A0909L na życzenie klienta zamontowany został plecak autobusowy. Autobus A0909L z drzwiami środkowymi podwójnymi, wykonany dla wrocławskiego przewoźnika DLA.
Wiek XIX
<<<<
1900-13
<<<<
1914-27
<<<<
1928-44
<<<<
1944-49
<<<<
1950-57
<<<<
1958-66
<<<<
1967-74
<<<<
|
<<<<
1975-80
<<<<
1981-89
<<<<
1990-95
<<<<
1996-2000
<<<<
2001-03
<<<<
2004-06
<<<<
2007
<<<<
2008
<<<<
|
<<<<
2009
>>>>
2010
>>>>
2011
>>>>
2012
>>>>
2013
>>>>
2014
>>>>
2015
>>>>
2016
>>>>
2017
>>>>
2018
>>>>
|
>>>>
2019
>>>>
2020
>>>>
2021
>>>>
2022
>>>>
2023
>>>>
2024
|
© 2007 - 2024
Szczudlik
|
|
|