Historia Autosanu
Rok 2009
Niesłabnącym powodzeniem cieszą się autobusy H7-10.07 budowane na podwoziu Vario 818D.



Rozpoczęcie produkcji seryjnej autobusu miejskiego A0808MN.04.01, silnik Cummins ISBe4 160 Euro 4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T280R.



Autobus A1010T dla Szwecji, silnik Cummins ISBe4 300 EURO4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R.



A12.13C.01. W autobusie zamontowano silnik Cummins ISB6.7e5 300 EURO5 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Układ wyposażony w układy EBS Wabco. Niezależne zawieszenie przednie, tylne ZF. Wykonano 4 autobusy dla odbiorcy szwedzkiego.



Autobus H7-20.07 Solina City dla odbiorcy z Węgier.



Autobus A1012T.08.20 Ramzes, silnik Cummins ISLe 320 EURO 4 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Układ wyposażony w układy EBS i ESC Wabco. Pierwsze dwa "Ramzesy" dla odbiorcy "cywilnego".



A0909L Tramp dla odbiorcy węgierskiego.



Autobus H7-20.07 Solina City dla odbiorcy węgierskiego.



Autobusy A1010T w wersji "nauka jazdy", w autobusach zamontowano system EBS i ESC.




Autobus H7-10.07 wykonano 10 sztuk dla Nowego Targu.



Autobus A0808T silnik Cummins ISBe4 185 EURO4, skrzynia biegów ZF 6S700 BO.



Autobus A0808MN.05.01 - autobus wyposażono w silnik Cummins ISB4.5E5 185B EURO5, automatyczną skrzynię biegów Allison T280R. Autobus zamówiony przez klienta szwedzkiego.



A8V Wetlina City - miejski, na podwoziu MB VARIO 818D.



A0909L.05.01.S - wersja szkolna - autobus produkowany na zamówienie gmin.



A1012T EAGLE. AUTOSAN wraca na rynek angielski.



Prototyp autobusu A12.13CLE EUROLIDER, długość 13200; szerokość 2550; wysokość 3390. W autobusie zastosowano silnik Cummins ISB6.7e5 300 EURO 5 zblokowany ze skrzynią automatyczną Allison T350R. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Autobus wyposażony w układ EBS Wabco. Zawieszenie przednie (niezależne) i tylne ZF.



Rozpoczęcie realizacji kontraktu na dostawę autobusów A12.13CLE dla odbiorcy szwedzkiego.



SanCity M09 w barwach MPK Kraków. W autobusie zamontowano silnik Cummnis ISB4.5e5 185 EURO 5 i skrzynię mechaniczną ZF 6S-1010BO.



A12.13CLE w wersji klimatyzatorem dla kierowcy.



Realizacja zamówienia na dostawę niskopodłogowego członu środkowego tramwaju EU8N dla MPK Kraków.



Kolejna partia autobusów A8V dla odbiorcy Szwedzkiego.



Rysunek ofertowy autobusu A8V w wersji międzymiastowej.


A8V w wersji miejskiej ze skrzynią automatyczną.



Rysunek ofertowy autobusu A8V w wersji miejskiej.


Autobus A1012T z silnikiem Renault Dxi7 235 EURO 4 i skrzynią mechaniczną ZF 6S-1200. Równolegle wykonywane są autobusy ze skrzynią automatyczną Allison T350R.



Prototyp autobusu A12.12C EuroLider 12 z silnikiem Cummins ISB6.7E5 300 EURO 5 i skrzynią mechaniczną
ZF 6S-1010BO. Instalacja elektryczna w całości oparta na magistrali CAN. Autobus wyposażony w układy EBS i ESC Wabco. Zawieszenie przednie (niezależne) i tylne ZF.



Prototyp autobusu M12LE SanCity 12. Wyposażony w silnik Cummins ISB6.7EV 250B i skrzynię automatyczną
ZF 6AP1200. Posiada instalację elektryczną opartą na magistrali CAN oraz układ EBS Wabco. Zawieszenie przednie (niezależne) i tylne ZF.



Autobus M09 SanCity 9. Wyposażony w silnik Cummnis ISB4.5EV 185B i skrzynię automatyczną Allison T280R. Posiada instalację elektryczną opartą na magistrali CAN oraz układ ABS/ASR Wabco.



VII Międzynarodowe Targi Transportu Zbiorowego TRANSEXPO Kielce.
AUTOSAN wystawia autobusy:
- A12.12C EuroLider 12
- M12LE SanCity 12
- M09 SanCity 9



Autobus A0808T w wykonaniu specjalnym dla SW, silnik Cummins ISBe4 185 EURO 4, skrzynia biegów ZF typ 6S 700BO.



Symulator stanowiska pracy kierowcy. Zdjęcie z prawej pochodzi z programu TVP1 - JAK TO DZIAŁA?



7-8 października - AUTOSAN na targach Coach and Bus Live 2009 Birmingham.



Oferta autobusów AUTOSAN na rynek angielski.



14-16 października - 8 Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO 2009. Solaris Bus & Coach S.A wystawia prototyp pięcioczłonowego tramwaju Tramino. Szkielety wszystkich członów powstały w AUTOSAN S.A.



16-21 października - Busworld Europe Kortrijk 2009.



Autobus H7-20.07 Solina City w wersji z klimatyzatorem dla kierowcy.



Autobus M09LE San City w wersji z klimatyzatorem dla kierowcy.



Autobus A0909L na życzenie klienta zamontowany został plecak autobusowy.



Autobus A0909L z drzwiami środkowymi podwójnymi, wykonany dla wrocławskiego przewoźnika DLA.

Wiek XIX <<<< 1900-13 <<<< 1914-27 <<<< 1928-44 <<<< 1944-49 <<<< 1950-57 <<<< 1958-66 <<<< 1967-74 <<<<
<<<< 1975-80 <<<< 1981-89 <<<< 1990-95 <<<< 1996-2000 <<<< 2001-03 <<<< 2004-06 <<<< 2007 <<<< 2008 <<<<
<<<< 2009 >>>> 2010 >>>> 2011 >>>> 2012 >>>> 2013 >>>> 2014 >>>> 2015 >>>> 2016 >>>> 2017 >>>> 2018 >>>>
>>>> 2019 >>>> 2020 >>>> 2021 >>>> 2022 >>>> 2023 >>>> 2024
© 2007 - 2024 Szczudlik
stat4u