Historia Autosanu
Lata 2004 - 2006


2004

Produkcja seryjna autobusu A0808T, w roku 2004 wykonano 32 autobusy. Zespół napędowy stanowił silnik Cummins ISBe 170 EURO 3 zblokowany ze skrzynią ZF 6S-890.



Autobus A1112T "SANMAN" na podwoziu MAN.



Autobus H7-10.05.



Autobus H7-20.05, w którym wykorzystywano zespół napędowy Iveco, zespoły jezdnie FON.



Autobus dla Policji A1010T.02R



2005

Wykonano prototyp autobusu H7-10. Solina na podwoziu MB typ 815D.



Autobus H7-10I - interwencyjny.



Autobus H7-10W do przewozu skazanych.



Autobus A1012T dla ruchu lewostronnego - Anglia, Irlandia z silnikiem Cummins ISBe 250 EURO 3, skrzynia automatyczną Allison T280R.



Autobus A1012T dla Volan Węgry - silnik Renault DCi6 EURO 3, skrzynia biegów ZF 6S-890.



Autobus A1010T w wersji międzymiastowej.



Rysunek ofertowy A1010T w wersji międzymiastowej.


Autobus A1010T w wersji podmiejskiej.



Rysunek ofertowy A1010T w wersji podmiejskiej.


Wyprodukowanie nadwozi pociągu EN57/M dla firmy Newag - Nowy Sącz.



2006

Autobusy H7 na podwoziu MB Vario 815D spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem, w roku 2006 wykonano 73 pojazdy, z czego 64 w wersji międzymiastowej. Autobus H7-10.06



Rysunek ofertowy H7 w wersji międzymiastowej.


H7-20.06 w wersji miejskiej.



Rysunek ofertowy H7 w wersji miejskiej.


H7-10 "Solina" w wersji szkolnej.



Modernizacja autobusu A0909 - w miejsce resorów parabolicznych zastosowano zawieszenie pneumatyczne zunifikowane z autobusem A0808T. Autobusie jest montowany silnik Renault DCi4 EURO 3 zblokowany ze skrzynią biegów Eaton 4106B.



W 2006 roku na podwoziu autobusu A0808MN, Jelcz S.A. wykonał prototyp autobusu M083C.



Od roku 2006 główny odbiorcą autobusu A0808T jest rynek skandynawski. W autobusach montowany jest silnik Cummins ISBe4 185 EURO 4 i skrzynia automatyczna Allison T280R.





TRANSEXPO Kielce 2006.





Rysunek ofertowy A0808T.


Rysunek ofertowy A0808T w wersji z windą.


Zakończenie produkcji autobusu H9. Ostatnia wyprodukowana partia autobusów otrzymała ścianę przodu i tyłu z autobusu A0909L, autobus nosił oznaczenie
typu H9-21/A09.



Autobus A1012T w wersji szkolnej.



Zakończenie produkcji autobusu A1010M. Przez dziesięć lat wyprodukowano 162 autobusy. Mając na uwadze zróżnicowane wymagania i oczekiwania odbiorców przygotowane zostały różne wersje w zakresie zagospodarowania wnętrza jak również podzespołów podwozia. Różniły się one zastosowanymi zespołami napędowymi: Cummins B5,9, Renault MIDR, Mercedes-Benz OM366A, WSW Andoria 6CT107-3 . Silniki były zblokowane z automatyczną skrzynią biegów Voith, Allison oraz ze skrzynią mechaniczną FPS Tczew.

Wiek XIX <<<< 1900-13 <<<< 1914-27 <<<< 1928-44 <<<< 1944-49 <<<< 1950-57 <<<< 1958-66 <<<< 1967-74 <<<<
<<<< 1975-80 <<<< 1981-89 <<<< 1990-95 <<<< 1996-2000 <<<< 2001-03 <<<< 2004-06 >>>> 2007 >>>> 2008 >>>>
>>>> 2009 >>>> 2010 >>>> 2011 >>>> 2012 >>>> 2013 >>>> 2014 >>>> 2015 >>>> 2016 >>>> 2017 >>>> 2018 >>>>
>>>> 2019 >>>> 2020 >>>> 2021 >>>> 2022 >>>> 2023 >>>> 2024
© 2007 - 2024 Szczudlik
stat4u