|
||||||||||||||||||||||||
Historia Autosanu | ||||||||||||||||||||||||
Lata 2004 - 2006 | ||||||||||||||||||||||||
2004 Produkcja seryjna autobusu A0808T, w roku 2004 wykonano 32 autobusy. Zespół napędowy stanowił silnik Cummins ISBe 170 EURO 3 zblokowany ze skrzynią ZF 6S-890. Autobus A1112T "SANMAN" na podwoziu MAN. Autobus H7-10.05. Autobus H7-20.05, w którym wykorzystywano zespół napędowy Iveco, zespoły jezdnie FON. Autobus dla Policji A1010T.02R 2005 Wykonano prototyp autobusu H7-10. Solina na podwoziu MB typ 815D. Autobus H7-10I - interwencyjny. Autobus H7-10W do przewozu skazanych. Autobus A1012T dla ruchu lewostronnego - Anglia, Irlandia z silnikiem Cummins ISBe 250 EURO 3, skrzynia automatyczną Allison T280R. Autobus A1012T dla Volan Węgry - silnik Renault DCi6 EURO 3, skrzynia biegów ZF 6S-890. Autobus A1010T w wersji międzymiastowej. |
||||||||||||||||||||||||
Rysunek ofertowy A1010T w wersji międzymiastowej.
|
Autobus A1010T w wersji podmiejskiej.
| Rysunek ofertowy A1010T w wersji podmiejskiej.
|
Wyprodukowanie nadwozi pociągu EN57/M dla firmy Newag - Nowy Sącz. 2006 Autobusy H7 na podwoziu MB Vario 815D spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem, w roku 2006 wykonano 73 pojazdy, z czego 64 w wersji międzymiastowej. Autobus H7-10.06
| Rysunek ofertowy H7 w wersji międzymiastowej.
|
H7-20.06 w wersji miejskiej.
| Rysunek ofertowy H7 w wersji miejskiej.
|
H7-10 "Solina" w wersji szkolnej. Modernizacja autobusu A0909 - w miejsce resorów parabolicznych zastosowano zawieszenie pneumatyczne zunifikowane z autobusem A0808T. Autobusie jest montowany silnik Renault DCi4 EURO 3 zblokowany ze skrzynią biegów Eaton 4106B. W 2006 roku na podwoziu autobusu A0808MN, Jelcz S.A. wykonał prototyp autobusu M083C. Od roku 2006 główny odbiorcą autobusu A0808T jest rynek skandynawski. W autobusach montowany jest silnik Cummins ISBe4 185 EURO 4 i skrzynia automatyczna Allison T280R. TRANSEXPO Kielce 2006.
| Rysunek ofertowy A0808T.
|
| Rysunek ofertowy A0808T w wersji z windą.
|
Zakończenie produkcji autobusu H9. Ostatnia wyprodukowana partia autobusów otrzymała ścianę przodu i tyłu z autobusu A0909L, autobus nosił oznaczenie typu H9-21/A09. Autobus A1012T w wersji szkolnej. Zakończenie produkcji autobusu A1010M. Przez dziesięć lat wyprodukowano 162 autobusy. Mając na uwadze zróżnicowane wymagania i oczekiwania odbiorców przygotowane zostały różne wersje w zakresie zagospodarowania wnętrza jak również podzespołów podwozia. Różniły się one zastosowanymi zespołami napędowymi: Cummins B5,9, Renault MIDR, Mercedes-Benz OM366A, WSW Andoria 6CT107-3 . Silniki były zblokowane z automatyczną skrzynią biegów Voith, Allison oraz ze skrzynią mechaniczną FPS Tczew.
Wiek XIX
<<<<
1900-13
<<<<
1914-27
<<<<
1928-44
<<<<
1944-49
<<<<
1950-57
<<<<
1958-66
<<<<
1967-74
<<<<
|
<<<<
1975-80
<<<<
1981-89
<<<<
1990-95
<<<<
1996-2000
<<<<
2001-03
<<<<
2004-06
>>>>
2007
>>>>
2008
>>>>
|
>>>>
2009
>>>>
2010
>>>>
2011
>>>>
2012
>>>>
2013
>>>>
2014
>>>>
2015
>>>>
2016
>>>>
2017
>>>>
2018
>>>>
|
>>>>
2019
>>>>
2020
>>>>
2021
>>>>
2022
>>>>
2023
>>>>
2024
|
© 2007 - 2024
Szczudlik
|
|
|