Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Historia Autosanu
Rok 2010
Realizacja kontraktu na dostawę niskopodłogowego członu środkowego tramwaju EU8N dla MPK Kraków.





Kolejna partia autobusów A1012T dla odbiorcy szwedzkiego. Silnik Cummins zblokowany z automatyczną skrzynią biegów.



Autobus A12.12C - silnik Cummins ISB6.7E5 300 EURO5 ze skrzynią automatyczną dla odbiorcy ze Szwecji.



Autobus A12.12C - silnik Cummins ISB6.7E5 300 EURO5 ze skrzynią mechaniczną dla Veolia Toruń.



Autobus A0808T, silnik Cummins ISBe4 185 EURO 4, skrzynia biegów ZF typ 6S 700BO.



Autobus M09LE. W autobusie zamontowano silnik Cummins ISB4.5E5 185B EURO5 z automatyczną skrzynią biegów Allison T280R. Autobus zamówiony przez klienta z Islandii.



AUTOSAN na Targach Transportu Publicznego Silesia w Sosnowcu wystawił dwa autobusy dla komunikacji miejskiej.   Po raz pierwszy zaprezentowano autobus niskopodłogowy M12LF



oraz znany już autobus M09LE.



Autobus M12LF na testach homologacyjnych.



Najnowszy wyrób Autosanu - autobus A12.15DLE.



Autobus M09LE dla klienta szwedzkiego.



TRANSEXPO Kielce 2010.
Premiera najnowszego wyrobu, przegubowego autobusu miejskiego M18LF.
Na wystawie prezentowano również autobus miejski M12LF oraz autobusy A0808T i A1215LE.





Wiek XIX <<<< 1900-13 <<<< 1914-27 <<<< 1928-44 <<<< 1944-49 <<<< 1950-57 <<<< 1958-66 <<<< 1967-74 <<<<
<<<< 1975-80 <<<< 1981-89 <<<< 1990-95 <<<< 1996-2000 <<<< 2001-03 <<<< 2004-06 <<<< 2007 <<<<
<<<< 2008 <<<< 2009 <<<< 2010 >>>> 2011 >>>> 2012 >>>> 2013 >>>> 2014 >>>> 2015 >>>> 2016 >>>> 2017
© 2007 - 2017 Szczudlik
stat4u