Historia Autosanu
Rok 2010
Realizacja kontraktu na dostawę niskopodłogowego członu środkowego tramwaju EU8N dla MPK Kraków.





Kolejna partia autobusów A1012T dla odbiorcy szwedzkiego. Silnik Cummins zblokowany z automatyczną skrzynią biegów.



Autobus A12.12C - silnik Cummins ISB6.7E5 300 EURO5 ze skrzynią automatyczną dla odbiorcy ze Szwecji.



Autobus A12.12C - silnik Cummins ISB6.7E5 300 EURO5 ze skrzynią mechaniczną dla Veolia Toruń.



Autobus A0808T, silnik Cummins ISBe4 185 EURO 4, skrzynia biegów ZF typ 6S 700BO.



Autobus M09LE. W autobusie zamontowano silnik Cummins ISB4.5E5 185B EURO5 z automatyczną skrzynią biegów Allison T280R. Autobus zamówiony przez klienta z Islandii.



AUTOSAN na Targach Transportu Publicznego Silesia w Sosnowcu wystawił dwa autobusy dla komunikacji miejskiej.   Po raz pierwszy zaprezentowano autobus niskopodłogowy M12LF



oraz znany już autobus M09LE.



Autobus M12LF na testach homologacyjnych.



Najnowszy wyrób Autosanu - autobus A12.15DLE.



Autobus M09LE dla klienta szwedzkiego.



TRANSEXPO Kielce 2010.
Premiera najnowszego wyrobu, przegubowego autobusu miejskiego M18LF.
Na wystawie prezentowano również autobus miejski M12LF oraz autobusy A0808T i A1215LE.





Wiek XIX <<<< 1900-13 <<<< 1914-27 <<<< 1928-44 <<<< 1944-49 <<<< 1950-57 <<<< 1958-66 <<<< 1967-74 <<<<
<<<< 1975-80 <<<< 1981-89 <<<< 1990-95 <<<< 1996-2000 <<<< 2001-03 <<<< 2004-06 <<<< 2007 <<<<
<<<< 2008 <<<< 2009 <<<< 2010 >>>> 2011 >>>> 2012 >>>> 2013 >>>> 2014 >>>> 2015 >>>> 2016 >>>> 2017 >>>> 2018
© 2007 - 2018 Szczudlik
stat4u