Historia Autosanu
Rok 2007
175 rocznica założenia firmy.



A1010T z silnikiem Cummins ISBe 250 Euro 3 w wersji podmiejskiej i międzymiastowej.



Modernizacja autobusów - zastosowanie silników spełniających wymagania EURO 4. A1012T.07.01 z silnikiem Renault DXi7 o mocy 320 KM, A1012T.06.01 z silnikiem Cummins ISBe4 300. Z silnikami skojarzona jest skrzynia biegów ZF 6S 1200 BO, w opcji montowany jest retarder elektromagnetyczny i klimatyzator.



Rysunek ofertowy A1012T w wersji międzymiastowej


Rysunek ofertowy A1012T w wersji podmiejskiej


Kolejna modernizacja autobusu A0909L, zmieniono układ drzwi 1-0-1 na 1-1-0, oraz zastosowano silniki Cummnis ISBe4 185 EURO 4 i Renault Dxi5 o mocy 190 KM EURO 4, skrzynia biegówZF 6S 700 BO. Autobus oferowany jest w wersji z retarderem elektromagnetycznym oraz z klimatyzatorem.



Rysunek ofertowy A0909L.


Wykonanie nadwozi pociągu EZT 16 WT.



Produkcja nadwozi pociągów dla PESA Bydgoszcz.



Autobus A1112T SANMAN wykonany na podwoziu MAN R33 z silnikiem D2066 LOH EURO4 o mocy 324 kW.



Prototyp autobusu turystycznego A8V.01.01 "Wetlina" na podwoziu Vario 818D w dwóch wersjach montowanych reflektorów przednich. Premiera na TRANSEXPO 2007 - Kielce.





Autobus A0808T dla Szwecji model 2007 - wystawiany na TRANSEXPO 2007 - Kielce.



Autobus A1112T "RAMZES" z silnikiem Renault Dxi7 235 EURO 4 - wystawiany na TRANSEXPO 2007 - Kielce.





A1010T dla Górniczego Pogotowia Ratunkowego. Wnętrze dostosowane dla potrzeb ratownictwa wykonała firma Germaz Wrocław.



Autobus A1012T z silnikiem Renault DXi7 EURO 4 o mocy 320KM i skrzynią mechaniczną ZF dla Węgier i autobus A1012T z silnikiem Cummins ISBe4 300 EURO 4 i skrzynią automatyczną Aliison dla Anglii.



Autobus A1012T z silnikiem Renault DXi7 EURO 4 o mocy 320KM i skrzynią automatyczą Allison dla Szwecji.



Autobus szkolny A0909L.05.S z silnikiem Cummins ISBe4 185 EURO 4 i skrzynią ZF 6S700 BO oraz A0909L z silnikiem Renault DXi5 EURO 4 dla Słowacji.



Rok 2007 zamyka się produkcją autobusów specjalnych.

A0808T i A1012T dla straży pożarnej.



Autobus A1010T z silnikiem Cummins ISBe 4 300 EURO 4 dla MON i Straży Granicznej.


Autobus H7-10 Solina dla Policji.



Autobus H7-10.07 "Solina" na podwoziu MB Vario 818D - silnik OM904LA EURO 4 o mocy 177KM, skrzynia mechaniczna G-56-6, retarder CC 80.

Wiek XIX <<<< 1900-13 <<<< 1914-27 <<<< 1928-44 <<<< 1944-49 <<<< 1950-57 <<<< 1958-66 <<<< 1967-74 <<<<
<<<< 1975-80 <<<< 1981-89 <<<< 1990-95 <<<< 1996-2000 <<<< 2001-03 <<<< 2004-06 <<<< 2007 >>>> 2008 >>>>
>>>> 2009 >>>> 2010 >>>> 2011 >>>> 2012 >>>> 2013 >>>> 2014 >>>> 2015 >>>> 2016 >>>> 2017 >>>> 2018 >>>>
>>>> 2019 >>>> 2020 >>>> 2021 >>>> 2022 >>>> 2023 >>>> 2024
© 2007 - 2024 Szczudlik
stat4u