|
|||||||||||||||
Historia Autosanu | |||||||||||||||
Rok 2007 | |||||||||||||||
175 rocznica założenia firmy.
A1010T z silnikiem Cummins ISBe 250 Euro 3 w wersji podmiejskiej i międzymiastowej. Modernizacja autobusów - zastosowanie silników spełniających wymagania EURO 4. A1012T.07.01 z silnikiem Renault DXi7 o mocy 320 KM, A1012T.06.01 z silnikiem Cummins ISBe4 300. Z silnikami skojarzona jest skrzynia biegów ZF 6S 1200 BO, w opcji montowany jest retarder elektromagnetyczny i klimatyzator. |
|||||||||||||||
Rysunek ofertowy A1012T w wersji międzymiastowej
|
| Rysunek ofertowy A1012T w wersji podmiejskiej
|
Kolejna modernizacja autobusu A0909L, zmieniono układ drzwi 1-0-1 na 1-1-0, oraz zastosowano silniki Cummnis ISBe4 185 EURO 4 i Renault Dxi5 o mocy 190 KM EURO 4, skrzynia biegówZF 6S 700 BO. Autobus oferowany jest w wersji z retarderem elektromagnetycznym oraz z klimatyzatorem.
| Rysunek ofertowy A0909L.
|
Wykonanie nadwozi pociągu EZT 16 WT. Produkcja nadwozi pociągów dla PESA Bydgoszcz. Autobus A1112T SANMAN wykonany na podwoziu MAN R33 z silnikiem D2066 LOH EURO4 o mocy 324 kW. Prototyp autobusu turystycznego A8V.01.01 "Wetlina" na podwoziu Vario 818D w dwóch wersjach montowanych reflektorów przednich. Premiera na TRANSEXPO 2007 - Kielce. Autobus A0808T dla Szwecji model 2007 - wystawiany na TRANSEXPO 2007 - Kielce. Autobus A1112T "RAMZES" z silnikiem Renault Dxi7 235 EURO 4 - wystawiany na TRANSEXPO 2007 - Kielce. A1010T dla Górniczego Pogotowia Ratunkowego. Wnętrze dostosowane dla potrzeb ratownictwa wykonała firma Germaz Wrocław. Autobus A1012T z silnikiem Renault DXi7 EURO 4 o mocy 320KM i skrzynią mechaniczną ZF dla Węgier i autobus A1012T z silnikiem Cummins ISBe4 300 EURO 4 i skrzynią automatyczną Aliison dla Anglii. Autobus A1012T z silnikiem Renault DXi7 EURO 4 o mocy 320KM i skrzynią automatyczą Allison dla Szwecji. Autobus szkolny A0909L.05.S z silnikiem Cummins ISBe4 185 EURO 4 i skrzynią ZF 6S700 BO oraz A0909L z silnikiem Renault DXi5 EURO 4 dla Słowacji. Rok 2007 zamyka się produkcją autobusów specjalnych. A0808T i A1012T dla straży pożarnej. Autobus A1010T z silnikiem Cummins ISBe 4 300 EURO 4 dla MON i Straży Granicznej. Autobus H7-10 Solina dla Policji. Autobus H7-10.07 "Solina" na podwoziu MB Vario 818D - silnik OM904LA EURO 4 o mocy 177KM, skrzynia mechaniczna G-56-6, retarder CC 80.
Wiek XIX
<<<<
1900-13
<<<<
1914-27
<<<<
1928-44
<<<<
1944-49
<<<<
1950-57
<<<<
1958-66
<<<<
1967-74
<<<<
|
<<<<
1975-80
<<<<
1981-89
<<<<
1990-95
<<<<
1996-2000
<<<<
2001-03
<<<<
2004-06
<<<<
2007
>>>>
2008
>>>>
|
>>>>
2009
>>>>
2010
>>>>
2011
>>>>
2012
>>>>
2013
>>>>
2014
>>>>
2015
>>>>
2016
>>>>
2017
>>>>
2018
>>>>
|
>>>>
2019
>>>>
2020
>>>>
2021
>>>>
2022
>>>>
2023
>>>>
2024
|
© 2007 - 2024
Szczudlik
|
|
|